Reklamace

Proces reklamace se řídí níže uvedenými kroky a Obchodními podmínkami uvedených zde. Níže naleznete přiložený Reklamační formulář k vyplnění. 

POZOR - NA CO SE REKLAMACE NEVZTAHUJE?

Záruky se  nevztahují na poškození vlivem nedbalosti nebo rozbití či nedoporučeného používání např. pokud je u výrobku uvedeno, že není vhodný do myčky či do trouby. U sortimentu užitkové keramiky je třeba počítat, vzhledem k ruční práci a jedinečnosti každého produktu, s možným výskytem drobných slitin glazury, u skla občasných miniaturních bublinek, které vznikají při samotném výrobním procesu. Tyto velmi drobné nerovnosti a vizuální mikrovady nemají žádný vliv na kvalitu a funkčnost nádobí a téměř nenarušují estetickou stránku zpracování. Ojedinělé povrchové nerovnosti nelze uplatňovat jako předmět reklamace a je nutná jejich tolerance. 

KROKY REKLAMAČNÍHO PROCESU

Vyplnění všech náležitostí Reklamačního formuláře, který naleznete zde.

  1. Zabalení reklamovaného zboží tak, aby při dopravě nebylo zboží poškozeno (mimo reklamované vady). V případě přepravy keramického boží doporučujeme přiložit informaci "POZOR KŘEHKÉ".
  2. Odeslání vhodně zabaleného reklamovaného zboží na adresu společnosti NARAN home s.r.o. Perná 23, Orlické Podhůří 562 01. 
  3. Reklamační řízení je zahájeno okamžikem dodání na adresu společnosti a trvá po dobu 30 kalendářních dní.
  4. Zákazník bude o ukončení reklamačního řízení informován prostřednictvím kontaktu uvedeného v Reklamačním formuláři. 

VĚŘÍME VE VAŠÍ SPOKOJENOST A VŽDY SE SNAŽÍME NAJÍT TO NEVHODNĚJŠÍ ŘEŠENÍ.

Tým NARAN home 

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI