Reklamace
Proces reklamace se řídí níže uvedenými kroky a Obchodními podmínkami uvedených zde. Níže naleznete přiložený Reklamační formulář k vyplnění.
POZOR - NA CO SE REKLAMACE NEVZTAHUJE?
Záruky se nevztahují na poškození vlivem nedbalosti nebo rozbití či nedoporučeného používání např. pokud je u výrobku uvedeno, že není vhodný do myčky či do trouby. U sortimentu užitkové keramiky je třeba počítat, vzhledem k ruční práci a jedinečnosti každého produktu, s možným výskytem drobných slitin glazury, u skla občasných miniaturních bublinek, které vznikají při samotném výrobním procesu. Tyto velmi drobné nerovnosti a vizuální mikrovady nemají žádný vliv na kvalitu a funkčnost nádobí a téměř nenarušují estetickou stránku zpracování. Ojedinělé povrchové nerovnosti nelze uplatňovat jako předmět reklamace a je nutná jejich tolerance.
KROKY REKLAMAČNÍHO PROCESU
Vyplnění všech náležitostí Reklamačního formuláře, který naleznete zde.
- Zabalení reklamovaného zboží tak, aby při dopravě nebylo zboží poškozeno (mimo reklamované vady). V případě přepravy keramického boží doporučujeme přiložit informaci "POZOR KŘEHKÉ".
- Odeslání vhodně zabaleného reklamovaného zboží na adresu společnosti NARAN home s.r.o. Perná 23, Orlické Podhůří 562 01.
- Reklamační řízení je zahájeno okamžikem dodání na adresu společnosti a trvá po dobu 30 kalendářních dní.
- Zákazník bude o ukončení reklamačního řízení informován prostřednictvím kontaktu uvedeného v Reklamačním formuláři.
VĚŘÍME VE VAŠÍ SPOKOJENOST A VŽDY SE SNAŽÍME NAJÍT TO NEVHODNĚJŠÍ ŘEŠENÍ.
Tým NARAN home